Wij gebruiken cookies om ons verkeer te analyseren. Bij het gebruiken van onze site accepteer je de voorwaarden.

Vacature (Fulltime)

Commercieel Assistent

Solliciteer
Solliciteer

Word jij enthousiast van orde creëren, zaken afmaken en ervoor zorgen dat jouw klanten en team ontzorgd worden? Hoef je niet zo nodig orders te scoren of deals te sluiten, maar vind je het wel leuk om in een dynamisch team te werken? Ben je dan ook nog eens punctueel en spreek je goed Engels? Dan ben je misschien wel geknipt voor deze baan als commercieel assistent!

In deze veelzijdige functie ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van onze accountmanagers. Met plezier zorg jij ervoor dat zij de dingen kunnen doen waar zij goed in zijn, namelijk het in- en verkopen. Op jouw beurt doe jij waar jij goed in bent, namelijk ervoor zorgen dat de verwerking van de in-, of verkoop ook tot in de puntjes wordt verzorgd.

Wie zijn wij?

Bij Chainn houden we van ons vakgebied. We worden enthousiast van alles wat er in de markt gebeurt. Zo houden we al jarenlang de ontwikkelingen nauw in de gaten en spelen we hier met volle overtuiging op in. De focus die deze gedrevenheid en intrinsieke motivatie met zich meebrengt, zorgt voor diepgaande kennis en hoge kwaliteit. Deze passie beperkt zich niet tot ons vak, het richt zich ook op onze klanten. Of het nu om producenten of afnemers gaat, we zetten iedere dag onze schat aan kennis en ervaring voor hen in. Door open samen te werken en transparant te handelen, kunnen we beide partijen op een passende en efficiënte manier verbinden. Zo creëren we niet alleen goede relaties, maar win-win situaties voor iedereen. Ons doel is dan ook: een eerlijke en transparante keten voor alle betrokken partijen.

Hoe ziet jouw functie er uit?

Om jouw werkzaamheden goed te laten verlopen zal je contacten onderhouden met jouw collega’s van allerlei specialisaties. Het is een positie met veel interactie, grote verantwoordelijkheid en grote vrijheid. Je deelt je eigen werk in en begrijpt wat er nodig is om dingen vlot te laten verlopen. Je overziet het gehele proces binnen ons bedrijf en assisteert waar nodig. Hierbij zal de nadruk liggen op het verwerken van allerlei data en informatie die betrekking heeft op het orderproces. Afhankelijk van jouw interesses en competenties wordt je onderdeel van één of meerdere projectteams.

Je zal onder andere de volgende taken uitvoeren:

  • Commerciële activiteiten; zoals het maken van offerte
  • Het verwerken van gevarieerde orders
  • Contact onderhouden met klanten, interne collega's en leveranciers

Wat zoeken wij?

  • HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur een opleiding op administratief/financieel vlak
  • Goede communicatieve vaardigheden en een luisterend oor
  • Accuraat, analytisch, omgaan met details, communicatief sterk en onderzoekend
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in zowel woord als schrift
  • Ervaring is een pré; leergierigheid is belangrijker

Wat bieden wij?

  • Een internationale omgeving
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en opleiding
  • Een gezellige werksfeer, waarin plezier en prestatie hand in hand gaan
  • Een bedrijf dat volop in ontwikkeling is en waarin je kunt meegroeien
  • Een mooie visie die we met elkaar sterk gaan maken
  • Uiteraard een marktconform salaris

Ben jij er klaar voor om samen verder te groeien? Solliciteer dan direct!

  • Soort dienstverband: Fulltime

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Budget voor professionele ontwikkeling
  • Gezondheidsprogramma
  • Reiskostenvergoeding
  • Telefoonplan
  • Lunch op werk
  • Vrijdagmiddagborrel
  • Bedrijfsfeesten

Werklocatie: Barendrecht

Interesse?