Wij gebruiken cookies om ons verkeer te analyseren. Bij het gebruiken van onze site accepteer je de voorwaarden.

Vacature (Fulltime)

Medewerker Finance & Control

Soliciteer
Soliciteer

Lijkt het je interessant om ons bedrijf op het administratieve vlak te ontzorgen? Vind je het leuk om in een dynamisch bedrijf en energiek team te werken? Ben je secuur, gestructureerd, hou je van aanpakken en wil je veel kunnen leren?

Dan hebben we een geweldige baan voor je!

Als medewerker Finance & Control ben je een belangrijke schakel binnen ons team. Binnen de financiële afdeling help je mee met het voeren van de administratie en het optimaliseren van het financiële proces binnen Chainn. Je komt terecht in een betrokken team van 21 collega’s, waaronder vijf Finance & Control medewerkers.

Wie zijn wij?

Bij Chainn houden we van ons vakgebied. We worden enthousiast van alles wat er in de markt gebeurt. Zo houden we al jarenlang de ontwikkelingen nauw in de gaten en spelen we hier met volle overtuiging op in. De focus die deze gedrevenheid en intrinsieke motivatie met zich meebrengt, zorgt voor diepgaande kennis en hoge kwaliteit. Deze passie beperkt zich niet tot ons vak, het richt zich ook op onze klanten. Of het nu om producenten of afnemers gaat, we zetten iedere dag onze schat aan kennis en ervaring voor hen in. Door open samen te werken en transparant te handelen, kunnen we beide partijen op een passende en efficiënte manier verbinden. Zo creëren we niet alleen goede relaties, maar win-win situaties voor iedereen. Ons doel is dan ook: een eerlijke en transparante keten voor alle betrokken partijen.

Hoe ziet jouw functie eruit?

Je verzamelt, ordent en registreert de financiële gegevens van ons bedrijf in Microsoft Dynamics 365 Business Central (ons ERP pakket). Je helpt mee met het voeren van de debiteuren en crediteurenadministratie, doet verschillende aangiftes en zorgt ervoor dat de transacties correct geboekt worden. Afhankelijk van jouw interesses en competenties wordt je onderdeel van één of meerdere projectteams.

Je zal onder andere de volgende taken uitvoeren:

  • Grootboekadministratie
  • Bijdragen aan het jaarplan van de financiële afdeling
  • Zorg dragen voor een tijdige en juiste aangifte van de omzetbelasting
  • Bewaken van het crediteurenproces
  • Actief bijdragen in het efficiënter inrichten van het administratieve proces
  • Opstellen van diverse rapportages en delen met interne belanghebbenden

Wat zoeken wij?

  • HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur een opleiding op administratief/financieel vlak
  • Goede communicatieve vaardigheden met een luisterend oor
  • Accuraat, analytisch, omgaan met details, communicatief sterk en onderzoekend
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in zowel woord als schrift
  • Ervaring is een pré, leergierigheid is belangrijker

Wat bieden wij?

  • Een internationale omgeving
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en opleiding
  • Een gezellige werksfeer, waarin plezier en prestatie hand in hand gaan
  • Een bedrijf dat volop in ontwikkeling is en waarin je kunt meegroeien
  • Een mooie visie die we met elkaar sterk gaan maken
  • Uiteraard een marktconform salaris

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Budget voor professionele ontwikkeling
  • Gezondheidsprogramma
  • Reiskostenvergoeding
  • Lunch op werk
  • Vrijdagmiddagborrel
  • Bedrijfsfeesten

Werklocatie: Barendrecht

Interesse?